Skip to content

Microdesign

Menu
  • Kezdőlap
  • Kapcsolat
Menu

Nyomda szerepe a katalógusok esetében

Posted on 2015-05-26
Nyomda
Nyomda

Egyre közismertebb és elterjedtebb módszer a cégek termékeinek reklámozása érdekében a különböző prospektusok, katalógusok. Rengeteg nyomda készít rendelésre ilyen prospektusokat, katalógusokat. A prospektus és a katalógus közötti különbséget az oldalak száma adja. Egy katalógus lehet 16-64 oldalas ragasztott kivitelezésű, lényeg, hogy az oldalak száma négyel oszthatónak kell legyenek. Ezek a katalógusok általában gazdagon vannak illusztrálva fotókkal. Általában minden nyomda úgy készíti el a katalógusokat, hogy a borító vastagabb papírból (200-300g között) készül, mint a belső oldalak (100-150g).

A katalógusokat egyedivé, szebbé tehetik a nyomdák, ha fényes vagy matt fóliával vonják be a külső borítót, esetleg UV formalakk felhasználásával. Egy katalógus megrendelésénél árajánlat kidolgozása szempontjából minden nyomda figyelembe vesz néhány lényeges tényezőt. Ilyen tényezők például a megrendelt katalógus mérete becsukott állapotban, ez az esetek nagy többségében A/4 vagy A/5 lehet, az oldalak száma, színek és a legfontosabb tényező, hogy a megrendelő mekkora példányszámban szeretné megrendelni a katalógust.

Legutóbbi bejegyzések

  • Bölcsességfog eltávolítása a MyDent fogorvos Budapesten
  • Munkaügyi jogász Budapest – Újváry Zsolt Ügyvédi Iroda
  • Linképítés szolgáltatás Kanga Design SEO ügynökség kínálatában
  • Így kezeli egy profi gyógymasszőr a hátfájást
  • Hatékony fűtési rendszer átmosása az Eurolikvid Kft.-től

Kategóriák

  • Ajtó
  • Autó-Motor
  • Egészség
  • Egyéb
  • Étel-Ital
  • Hitel- Bank
  • Képzés
  • Klíma
  • Kreatív ötletek
  • Kreativitás
  • Plasztikai sebészet
  • Szállás
  • Szolgáltatás
  • Szórakozás
  • Utazás
  • Vásárlás
  • Víztisztítás
  • Webáruház

Címkék

hátfájás kezelése műkörmös eszközök szemészeti betegségek
©2025 Microdesign | Design: Newspaperly WordPress Theme